Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10814/113
Title: Παιχνίδια, μάθηση και βιβλιοθήκες
Alternative title: Games, Learning and Libraries
Qualified type: Videorecording
Conference item
Creator: Nötzelmann, Cordula
Contributor: Organiser of meeting: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών, με την ευγενική υποστήριξη του περιφερειακού οργανισμού πληροφόρησης ProBiblio ο οποίος εργάζεται για τις βιβλιοθήκες στους νομούς Βόρεια- και Νότια-Ολλανδία.
Date: 2013-11-15
Place of production: Ευγενίδειο Ίδρυμα
Eugenides Foundation
Event: Εκπαίδευση και Βιβλιοθήκες στον Ψηφιακό Κόσμο, 9ο Διεθνές Συνέδριο, 15-16 Νοεμβρίου 2013
Education and Libraries in the Digital Age 9th International Conference Nov. 15-16, 2013 Eugenides Foundation
Language: English
Record level: Analytic (component part)
Description: 2η Συνεδρία, Συντονίστρια: Ιωάννα Σαραντοπούλου, Προϊσταμένη Τμήματος Ψηφιακής Βιβλιοθήκης Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
2nd session, Chair: Ioanna Sarantopoulou, Head of the Digital Library, National Documentation Centre
Αbstract: Βιβλιοθήκες και παιχνίδια πάνε μαζί. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν θέση στη συλλογή κάθε βιβλιοθήκης αφού παρέχουν πολλές δυνατότητες για προγράμματα που αναδεικνύουν τα οφέλη και τη δυναμική των παιχνιδιών σαν μια σύγχρονη προσέγγιση προώθησης της φιλαναγνωσίας και της απόκτησης γνώσεων για τα παιδιά αλλά και για ενήλικες. Η Δημοτική Βιβλιοθήκη της Κολωνίας ασχολείται με το Web 2.0 και το gaming σχεδόν τρία χρόνια. Πρόσφατα αποφάσισε να μετατρέψει ένα τμήμα της βιβλιοθήκης σε ζώνη παιχνιδιού και μάθησης. Η ομιλία που θα παρακολουθήσετε παρουσιάζει την στρατηγική προσέγγιση της βιβλιοθήκης μας καθώς και μια σειρά δράσεων και προγραμμάτων.
Games and libraries belong together. Computer games have a place in every library collection, but there is also a wide range of possible projects to convey the benefits and potentials of computer games as an up-to-date way of promoting reading and learning skills to children, but also to adults. Cologne Public Library has been dealing with Web 2.0 and gaming matters for almost three years now and decided to turn one library branch into a gaming and learning zone. In the talk, Cologne Public Library’s strategic approach will be explained and various examples from the projects will be shown.
Keywords: Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Φιλαναγνωσία
Εκπαιδευτική μαθησιακή διαδικασία
Digital games
Game-based learning
Learning process
Alternative web page: http://www.blod.gr/lectures/Pages/viewlecture.aspx?LectureID=1067
Rights Holder: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών (ΟΕΕΒ)
Committee for the Support of Libraries (CSL)
License: Fair Use License
Date copyrighted: 2013-11-15
Notes: * Cordula Nötzelmann, Διευθύντρια των έντεκα παραρτημάτων και της κινητής μονάδας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης της Κολωνίας, Γερμανία, noetzelmann@stbib-koeln.de, Facebook: http://www.facebook.com/Stadtbibliothek.Koeln , Twitter: http://www.twitter.com/stbibkoeln ,Blog: http://www.stadtbibliothekkoeln.wordpress.com Η Cordula Nötzelmann γεννήθηκε το 1971 και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη βιβλιοθηκονομία. Είναι υπεύθυνη για τις νέες υπηρεσίες και τα προγράμματα των περιφερειακών τμημάτων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης της Κολωνίας. Πρόσφατα έχει ασχοληθεί με την ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στα προγράμματα της βιβλιοθήκης σαν εργαλεία εκπαίδευσης αλλά και σαν απασχόληση ελεύθερου χρόνου. Την ενδιαφέρει ιδιαίτερα ο ρόλος της βιβλιοθήκης σε συνέργιες με άλλες ομάδες, όπως για παράδειγμα γονείς, καθώς και με τα αποτελέσματα αυτών των συνεργιών σε ζητήματα που αφορούν τα προσόντα του προσωπικού, την υποδομή και τον εξοπλισμό και βεβαίως την ανταπόκριση των χρηστών/πελατών.
* Cordula Nötzelmann, Head librarian of eleven branch libraries an one book mobile library, Public Library Cologne, Germany, noetzelmann@stbib-koeln.de Facebook: http://www.facebook.com/Stadtbibliothek.Koeln Twitter: http://www.twitter.com/stbibkoeln Blog: http://www.stadtbibliothekkoeln.wordpress.com Cordula Nötzelmann (born in 1971, M.A., M.LIS), is responsible for the new services and projects related to the decentralized locations of Cologne public library. Currently, she focuses on the potential of library programs with computer games regarding educational and leisure time purposes. She is working with the concept of the library as a reliable partner for parents, among others, as well as with the consequences of such programs in respect to staff qualification, technical infrastructure, spatial equipment, and customer reactions.
Digital object availability: Available
Appears in item Groups:Lectures, Friday 15 November 2013

Files in This Item:
File SizeFormat 
Gaming library_Noetzelmann.pdf5.08 MBAdobe PDFView/Open