Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10814/48
Title: Βιβλιοθήκες και κοινωνία. Ο ρόλος του marketing
Alternative title: Marketing in libraries
Qualified type: Videorecording
Event
Conference item
Creator: Arroyo, Natalia
Klauser, Hella
Koontz, Christie
Ørnholt, Ruth
Αράχωβα, Τόνια
Τσίμπογλου, Φίλιππος
Contributor: Organiser of meeting: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών (ΟΕΕΒ)
Date: 2017-12-01
Place of production: Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΚΠΙΣΝ)
Event: Βιβλιοθήκες και Κοινωνία. ο ρόλος του Marketing, 1 Δεκεμβρίου 2017, Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΚΠΙΣΝ), Αθήνα
Libraries and Society. The Role of Marketing, December 1, 2017, National Library of Greece, SNFCC, Athens
Language: English
Record level: Completed work
Αbstract: Η Hella Klauser από την Γερμανία που οργάνωσε το εργαστήριο με τίτλο «Μάρκετινγκ υπηρεσιών βιβλιοθηκών προς την κοινωνία» η Ruth Ornolt από την Νορβηγία στο δικό της εργαστήριο με τίτλο «Μάρκετινγκ στη βιβλιοθήκη: πώς να ξεκινήσετε» , η Natalya Aroyo από την Ισπανία στο εργαστήριό της με τίτλο «Σχεδιασμός εκστρατείας κοινωνικών μέσων» η Christie Koontz από τις ΗΠΑ στο εργαστήριό της με τίτλο «Ένας πρακτικός οδηγός μάρκετινγκ για υπηρεσίες πληροφόρησης» συνόψισαν τις κυρίαρχες έννοιες, προτάσεις, συμπεράσματα των εργαστηρίων τους σχετικά με το θέμα της εκδήλωσης. Αναλύθηκε ο πολύ σημαντικός ρόλος που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση αναφορικά με το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες των βιβλιοθηκών και οι βιβλιοθήκες θα πρέπει να γνωρίσουν, να εξοικειωθούν με τα μέσα και τις τεχνικές μάρκετινγκ προκειμένου να τα αξιοποιούν αποτελεσματικά. Η κα Τόνια Αράχωβα ανέλυσε το ρόλο της Διεθνούς Ένωσης Βιβλιοθηκών (IFLA) και του Management & Marketing Section της IFLA που έχει συνδράμει αποφασιστικά με την έκδοση σχετικών με το αντικείμενο βιβλίων και κατευθυντήριων οδηγιών για τις βιβλιοθήκες.
Subject: Βιβλιοθηκονομία
Κοινωνικές επιστήμες
Librarianship
Social sciences
Keywords: Προώθηση
Ενίσχυση εικόνας
Δημοσιότητα
Ευαισθητοποίηση του κοινού
Marketing
Promotion
Public awareness
Publicity
Alternative web page: http://www.blod.gr/lectures/Pages/viewlecture.aspx?LectureID=3845
Rights Holder: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών (ΟΕΕΒ)
Committee for the Support of Libraries (CSL)
License: Fair Use License
Date copyrighted: 2017-12-01
Digital object availability: Available
Appears in item Groups:Round table

Files in This Item:
There are no files associated with this item.