Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10814/98
Title: Πληροφοριακός γραμματισμός στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση: Ο ρόλος της Βιβλιοθήκης του UNED (Εθνικό Πανεπιστήμιο για Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση)
Alternative title: Information literacy in Higher Education: The role of UNED Library
Qualified type: Videorecording
Conference item
Creator: Sánchez-Fernández, Rosa
Contributor: Organiser of meeting: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών με τη συνδρομή και υποστήριξη της Βιβλιοθήκης του Instituto Cervantes de Atenas
Date: 2018-12-01
Place of production: Μουσική Βιβλιοθήκη "Λίλιαν Βουδούρη", Σύλλογος Οι Φίλοι της Μουσικής στο Μέγαρο Μουσικής, Αθήνα στο Μέγαρο Μουσικής, Αθήνα
Music Library of Greece "Lilian Voudouri", Friends of Music Society, Athens, Greece
Event: Ο Γραμματισμός στα Μέσα Επικοινωνίας και οι Βιβλιοθήκες, 1 Δεκεμβρίου 2018, Μουσική Βιβλιοθήκη, στο Μέγαρο Μουσικής, Αθήνα
Media literacy and libraries, December 1, 2018, Music Library of Greece Lilian Voudouri, Athens
Language: English
Record level: Analytic (component part)
Αbstract: Ο πληροφοριακός γραμματισμός είναι μια δυναμική και εξελισσόμενη έννοια που έχει σχέση με την πληροφορία σε όλες της τις μορφές. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση βοηθά τους σπουδαστές να ανακαλύψουν νέους τρόπους σκέψης συμπεριλαμβάνοντας ένα σύνολο δεξιοτήτων που απαιτούνται για την πρόσβαση, την αξιολόγηση, τη δημιουργία, την επικοινωνία και την ανταλλαγή πληροφορίας σε ένα νομικό και ηθικό πλαίσιο. Το UNED (Εθνικό Πανεπιστήμιο για Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση), ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης, προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα εικονικών τμημάτων από τα πανεπιστήμια της Ισπανίας. Σκοπός της ανακοίνωσης αυτής είναι να εξηγήσει το πώς η Βιβλιοθήκη του UNED δημιούργησε και εξέλιξε ένα αποτελεσματικό Πρόγραμμα Πληροφοριακού Γραμματισμού, με τη συνεργατική συμμετοχή και άλλων ενοτήτων του campus. Από το 2009 τα μαθήματα πληροφοριακού γραμματισμού έχουν ενταχθεί με επιτυχία στα μεταπτυχιακά προγράμματα μάστερ και διδακτορικών. Αυτά τα εικονικά μαθήματα που προσφέρει η Βιβλιοθήκη περιλαμβάνουν την πιο εξελιγμένη τεχνολογία για την αυτόνομη και εξ αποστάσεως εκμάθηση στην οποία οι μαθητές είναι οι πρωταγωνιστές της δικής τους μαθησιακής διαδικασίας. Ο ενεργός αυτός ρόλος της Βιβλιοθήκης έχει κερδίσει την εκτίμηση των σπουδαστών και των διδασκόντων με τον αντίστοιχο θετικό αντίκτυπο στην καριέρα των βιβλιοθηκονόμων.
Subject: Τριτοβάθμια εκπαίδευση
Πληροφοριακός γραμματισμός
Digital media
Higher education
Δια-βίου μάθηση
Lifelong Learning
Keywords: Πληροφορία, αξιολόγηση
Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες, προγράμματα
Δεξιότητες
Κριτική σκέψη
Digital instruction
Academic library programs
Social media
Κοινωνικά δίκτυα
Information, evaluation
Alternative web page: https://www.blod.gr/lectures/pliroforiakos-grammatismos-stin-tritobathmia-ekpaideysi-o-rolos-tis-bibliothikis-tou-uned-ethniko-panepistimio-gia-eks-apostaseos-ekpaideysi/
Rights Holder: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών (ΟΕΕΒ)
Committee for the Support of Libraries (CSL)
License: Fair Use License
Date copyrighted: 2018-12-01
Notes: Η Rosa Sánchez-Fernández είναι Προϊσταμένη Στήριξης της Εκμάθησης και της Έρευνας της Βιβλιοθήκης του UNED Library, με έμφαση στην διδασκαλία και εκμάθηση του πληροφοριακού γραμματισμού. Είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την εφαρμογή και το συντονισμό ενός Προγράμματος Πληροφοριακού Γραμματισμού όπου με μεγάλη ικανότητα εργάζεται για την ένταξη αυτών των δεξιοτήτων στα μεταπτυχιακά προγράμματα. Στα ερευνητικά της ενδιαφέρονται περιλαμβάνονται η ψηφιακή ταυτότητα, η επιστημονική επικοινωνία και διάδοση καθώς και η ηθική και νομική χρήση της πληροφορίας.
Digital object availability: Available
Appears in item Groups:Lectures

Files in This Item:
File SizeFormat 
Presentación Rosa.Atenas.Final.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open